RonDeFleur 2010.11.04. 15:00

Első?

Vasárnap megírtam első novellámat. Már korábban is írogattam, két nagyobb témába is belekezdtem, de valahogy egyik sem lett még teljes egész. Most viszont úgy érzem, kerek lett a történet. Hogy nyilvánosságra merem-e bocsátani, az még kérdéses.

Nem hosszú az egész, néhány oldal, de van eleje, közepe, vége. Még csattanó is került a végére. A műfaj meglepő lehet annak, aki személyesen ismer. Alapvetően horror lett belőle, gonosz szellemekkel, borzongással, sikollyal, meg ilyesmivel. Pedig nem szeretek félni, de leírva izgalmas inkább, mint ijesztő.

Arra gondoltam, felrakom majd egy internetes oldalra, ahol hasonló történeteket lehet olvasni. Aztán a közönség majd megcsámcsogja. Talán tanulok beőle valami hasznosat a jövőre nézve.

Ettől függetlenül én inkább mesét vagy kalandtörténetet szeretnék írni, de azokhoz valahogy nem jön az ihlet. Tényleg ennyire más vagyok belül?

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztana.blog.hu/api/trackback/id/tr832421150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása