RonDeFleur 2011.07.16. 11:39

Kánikula

Újabb lépést tettem a sörözés útján. Bár a sörkedvelők biztosan lenéznek ezért. Ugyanis megkóstoltam a citromos sört. Azt hiszem, ez a nekem való: éppen csak annyira volt keserű, hogy rá lehessen fogni, hogy sör. És ilyen időben tényleg jól esik. A végén még megkedvelem.

Sajnos ezúttal alkoholmentes volt, mert kénytelen voltam saját kocsival menni, a társaságból senki sem jött arra, hogy elvihessen.

A Velencei-tóban most fürödtem először idén, eddig még nem jött össze a szokásos röpiparti. Most is kevesen voltunk, úgy látszik a társaság kezd felnőni. Kinek az eskövő szervezése köti le az idejét, kinek pedig már a gyerek körül járnak a gondolatai. Bárcsak nekem is hasonló problémáim lennének már!

Lehet, hogy a szakdolgozatomat inkább abból kéne írnom, hogyan lehet egy rendes pasit fogni?

A bejegyzés trackback címe:

https://megosztana.blog.hu/api/trackback/id/tr503071881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása